Jak zamawiać
Dokonywanie zamówienia na www.sklepdaglezja.pl nie wymaga zakładania konta, jednakże zachęcamy do rejestracji ze względu na wygodę i bezproblemowy dostęp do swojego aktualnego zamówienia oraz historii zamówień. (Więcej na temat zakładania konta w punkcie III.2. – Zakładanie konta.)
I. Wybór produktu
W celu dokonania zamówienia należy wybrać interesujący produkt i dodać do koszyka odpowiednią ilość.
II. Koszyk
Po dodaniu produktu do koszyka następuje przekierowanie na stronę koszyka z zamówieniem. Mogą Państwo przejść do realizacji zamówienia lub kontynuować zakupy klikając przycisk (1) „Kontynuuj zakupy” (prawy górny róg koszyka).
W koszyku mogą Państwo również zmienić ilość produktu (2) lub usunąć produkt (3).
Po dokonaniu zmian w koszyku należy kliknąć przycisk odświeżania (4) w celu zaktualizowania stanu zamówienia.
Jeżeli chcą Państwo całkowicie opróżnić koszyk, należy użyć do tego przycisku „kosz” (5), a wszystkie produkty znajdujące się w koszyku zostaną z niego usunięte.
III. Zamówienie
Jeżeli w koszyku znajdują się już wszystkie produkty, które chcą Państwo kupić, przechodzimy do składania zamówienia. W tym celu należy wybrać opcje dostawy oraz sposób płatności.
1. Dostawa
W punkcie dostawa znajdują się wszystkie opcje dostawy dostępne dla danego koszyka. Oznacza to, że jeśli zamówienie spełnia wymagania do danego sposobu dostawy, to pokaże się on w tym miejscu.
Należy wybrać jedną z opcji, zaznaczając kółko przy interesującej pozycji.
Wybierając opcję Paczkomat należy dokonać wyboru docelowego paczkomatu, w którym odbiorą Państwo swoje zamówienie. W tym celu należy kliknąć link „Wybierz Paczkomat” i odnaleźć docelowe urządzenie korzystając z dostępnych opcji filtrowania, a następnie kliknąć „Wybierz Paczkomat”. Opcja Paczkomat może być zrealizowana tylko przy wyborze płatności przelewem lub Dotpay.
Jeżeli z jakiegoś powodu opcje dostawy wyświetlające się w koszyku są błędne lub ich nie ma, prosimy o kontakt ze sklepem.
Cennik dostępnych dostaw znajdą Państwo w zakładce Dostawa.
2. Płatności
Po dokonaniu wyboru sposobu dostawy należy wybrać sposób płatności. Dostępne są trzy opcje:
a) przelewem - przedpłata na konto,
b) Dotpay – szybkie płatności,
c) gotówką przy odbiorze – pobranie – z dopłatą do kosztów przesyłki
d) dla niektórych transakcji dostępna jest również opcja zakupu na raty – Credit Agricole Raty
Więcej na temat połatności w pkt V. Płatności
3. Podsumowanie koszyka
W podsumowaniu koszyka znajdują się informacje na temat kosztów zamówienia z wyszczególnieniem kosztów dostawy. Kwota Razem do zapłaty to końcowy koszt zamówienia, którą należy zapłacić – w zależności od wybranej opcji: przelewem/Dotpay lub przy odbiorze.
III. Dane do zamówienia
Kolejnym krokiem jest uzupełnienie danych płatnika i dostawy. W sklepie można złożyć zamówienie zarówno bez rejestracji, jak i z założeniem konta.
1. Zamówienie bez rejestracji
Aby złożyć zamówienie bez rejestracji należy uzupełnić dane płatnika, zaakceptować regulamin oraz przepisać tekst z obrazka (w celu weryfikacji przed robotami). Następnie kliknąć „Przejdź do potwierdzenia”.
2. Zakładanie konta
W celu założenia konta podczas składania zamówienia należy zaznaczyć opcję „Załóż konto” (pod adresem e-mail) i wpisać hasło do logowania. Następnie postępować według wcześniejszych instrukcji.
W celu aktywacji konta należy kliknąć w link aktywacyjny z wiadomości, która przyjdzie na podanego przy rejestracji maila.
3. Inny adres wysyłki
Jeżeli adres wysyłki jest inny niż podany w danych płatnika, należy zaznaczyć opcję „Inne dane wysyłkowe” a następnie postępować według instrukcji.
IV. Potwierdzenie zamówienia
Po kliknięciu przycisku „Przejdź do potwierdzenia” zostaną Państwo przekierowani na stronę z podsumowaniem zamówienia. Znajdują się na niej dane płatnika i do wysyłki, informacje o wybranym sposobie płatności, dostawy oraz kwota do zapłaty.
Prosimy o sprawdzenie informacji i jeżeli się one zgadzają, należy zaznaczyć potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem i Prawem do odstąpienia od umowy” a następnie kliknąć w przycisk zamówienia.
V. Płatności
Aby zamówienie zostało zrealizowane należy je opłacić (wyjątkiem jest płatność za pobraniem).
Zostaną Państwo przekierowani do ekranu, na którym mogą Państwo pobrać lub wydrukować swoje zamówienie (otrzymają Państwo również wiadomość na podany adres e-mail z podsumowaniem zamówienia.
Pojawi się również informacja o numerze Państwa zamówienia oraz danych do przelewu, jeżeli wybrali Państwo ten sposób płatności. Jeżeli natomiast wybrali Państwo płatność Dotpay, pojawi się przycisk „Zapłać”.
2a. Przelew
Płatności należy dokonać na konto bankowe sklepu:
Daglezja Artur Dziewicki
ul. Brata Alberta 6
42-400 Zawiercie
Nr konta:40 1050 1591 1000 0092 1039 1018 ING BANK ŚLĄSKI
W tytuleprzelewu należy podać numer zamówienia
2b. Dotpay
Dotpay to system szybkich płatności, dzięki któremu przelew zostanie zrealizowany natychmiast i pieniądze znajdą się na koncie sklepu w ciągu kilku minut.
Jeśli wybrali Państwo tą opcję, po potwierdzeniu zamówienia należy kliknąć „Zapłać”.
Nastąpi przekierowanie do serwisu z płatnościami. Należy wybrać z listy swój bank.
Następnie pojawią się Państwa dane i adres e-mail, które zostaną w systemie powiązane z płatnością w celu jej identyfikacji. Proszę kliknąć „Zapłać”. Zostaną Państwo przekierowani na stronę logowania do swojego banku. Proszę się zalogować, a następnie wykonać przelew.
VI. Realizacja zamówienia
Państwa zamówienie zostało przekazane do realizacji. Na adres e-mail będą Państwo dostawali informacje o statusie zamówienia i zakończeniu realizacji.
Realizacja zamówienia nastąpi po otrzymaniu wpłaty na konto lub w momencie potwierdzenia zamówienia w przypadku przesyłki pobraniowej.